מוצרי הבית החכם שאתם הכי רוצים – אך לא באמת צריכים

מוצרי הבית החכם שאתם הכי רוצים – אך לא באמת צריכים

מי שעוקב אחרי העדכונים בתחום הגאדג’טים והבית החכם יודע שהתחום הזה מזכיר יותר סצנות מעולם המדע הבדיוני ולא חדשות של ממש. בסופו של דבר, כל הרעיונות הבדיוניים האלה יהפכו למציאות, אך בינתיים נציג בפניכם את הקונספטים המיוחדים ביותר שבטוח תרצו להפוך לחלק מחייכם, למרות שזה לא באמת משהו דרוש לכם ברמה היומיומית. גיבשנו עבורכם רשימה של מוצרים אטרקטיביים ביותר, אך אם תחשבו על זה לעומק – הם באמת חיוניים. אבל מי יכול למנוע מאיתנו לחלום על חיי יומיום עתידניים ונוחים יותר? אף אחד! אז בבקשה, רשימת החלומות לפניכם.

חדר כושר חכם בצורת מראה ומכשירי כושר חכמים
כשמראה היא הרבה יותר מרק מראה – המוצר של MIRROR הוא מראה בגודל מלא ולהפוך אותה לסטודיו אימונים. כאשר אתם מתבוננים בה – אתם רואים גם הקרנה של מדריך כושר שאומר לכם מה לעשות, ממש כמו בסטודיו. המכשיר כולל גם מנוי לשירות המספק מגוון רחב של אימונים חיים ו/או מוקלטים. לעשות כושר בלי באמת לצאת מהבית? פיתרון טוב, אך לא כולם יצליחו להתמיד בזה, נכון?
עובדים קשה בחדר כושר? אין גבול לשלמות!

אך בכך לא מסתיימת החדשנות של עולם הבית החכם והכושר הביתי. בנוסף למראה, קיימים כיום מכשירי כושר חדשים המשלבים בממשקים שלהם את העקרונות של הבית החכם והאינטרנט של הדברים. למשל אופני הכושר PELOTON BIKE משלבים את כל הרכיבים של פעילות ספורטיבית בקבוצה – מבלי לצאת מהבית. ולחובבי הכושר עם משקלים יש פתרון מרשים לא פחות — TONAL המאפשר ליצור כוח התנגדות השווה ערך למשקל של עד 90 ק"ג, ומגוון רחב של פתרונות לאימונים מפרכים ומועילים בבית. אבל האם כל מה שטכנולוגיות חכמות מבטיחות לנו זה רק עבודה קשה, ושום כיף? ממש לא.

תאורה היקפית לצפייה מרתקת מאי פעם
אם עד עכשיו הכרנו את הקוסנפט של שמע היקפי (סראונד), העולם של הבידור הביתי המתקדם לוקח את העניין צעד אחד קדימה עם פסים מיוחדים שמפיצים את הצבע של המתרחש על המסך לכל אורך הקיר, מה שעוזר ליצור חוויה אימרסיבית ביותר (כלומר, שתרגישו כאילו שאתם ממש נמצאים בתוך הסרט או המשחק). ניתן לרכוש רצועות בגדלים של מ-140 ס"מ ועד 190 ס"מ, כך שהמסך הגדול בהחלט יגיע אליכם הביתה. הטכניקות החדשניות המשמשות במוצר זה מבית PHILIPS יוצרות מעברים עדינים ולא מאולצים, כך שאם תתנסו בצפייה שכזאת – לא תוכלו לחזור לאחור.

תאורה מודולרית צבעונית ננו-ליף
פתרון תאורה מיוחד אך גם קצת יוצא דופן, המאפשר להציב על הקיר פאנלים בצורות וצבעים שונים. מבחינה עיצובית מדובר בפתרון חדשני ובולט שיוסיף חן ואופי למשרדים, חדרי שינה או חדר הכושר הביתי. הפאנלים מחליפים צבעים וגם מתאימים לתאורה פונקציונלית, למשל במטבח. ניתן להשתמש בהם גם כדי להפוך לחלק מחוויית הצפייה או המשחק שלכם, לחבר את המערכת למרכז הבידור שלכם ולגרום לצבעים להבהב בקצב המוזיקה או בצבעים הקיימים בסרט שבו אתם צופים עכשיו. מיוחד ומעניין, אך רבים מאיתנו יסתפקו עדיין במנורות שפשוט מספיק חכמות כדי להדליק ולכבות את עצמן בזמן ולחסוך לכם כסף. ככה אנחנו, פרקטיים.

ברז חכם המופעל בפקודה קולית
“ברז, תמלא לי שתי כוסות מים!” – ממש מדע בדיוני, נכון? אך זה כבר קיים, ברז חכם מחברת DELTA מבצע את כל הפעולות האופייניות לברז פשוט בפקודות קוליות. לפתוח ולסגור מים, למלא כמות מסוימת, חימום של המים ועוד. נוח מאוד להפעלה כשהידיים עמוסות לעייפה או מלוכלכות מאפייה, אך אם נחשוב על זה לעומק – סביר להניח בחיי היומיום אנו דווקא נפעיל את הברז בדרך המסורתית רוב הזמן.
ומה באמת יעזור לכם להתנהל טוב יותר בבית כבר היום?

מוצרי הדגל של הדור ה-3 כבר זמינים ומחכים לכם בחנות של SMARTGRADE! זה כולל מתגים חכמים, מתאמים לשליטה על לוח החשמל, תאורה חכמה, פתיחה וסגירה של התריסים, הפעלה וכיבוי של דוד השמש, וזו רק ההתחלה. הישארו איתנו, כי שנת 2021 עתידה להיות חכמה יותר מאי פעם.

Comments are closed.

נגישות