הדור השלישי של SmartGrade כבר כאן – כל הסיבות להצטרף למהפכת הבית החכם כבר עכשיו!

הדור השלישי של SmartGrade כבר כאן – כל הסיבות להצטרף למהפכת הבית החכם כבר עכשיו!

הדור השלישי של SmartGrade כבר כאן – כל הסיבות להצטרף למהפכת הבית החכם כבר עכשיו!

מזה תקופה ארוכה אנחנו מספרים ומתארים לכם את ההתפתחויות והחידושים האחרונים בעולם הבית החכם בישראל ובעולם. היום אנו רוצים לחלוק אתכם את החדשות המשמחות ביותר הקשורות אלינו באופן הישיר ביותר. אנו גאים להשיק את מערכת הבית החכם החדשה שלנו של הדור השלישי!

וכעת אנחנו נספר לכם על מה כל ההתלהבות, האפשרויות האינסופיות שפותחת מערכת זו לכל האנשים ה"חכמים" אי שם, וכיצד לנצל באופן מיטבי את הפוטנציאל האדיר שמערכת זו טומנת בחובה בכל הקשר לחיסכון בזמן, כסף ועצבים וכן שיפור משמעותי באיכות חייהם של אינספור שכבות באוכלוסיה: עובדים מהבית, יזמים, סטודנטים השקועים עמוק בתהליך הלמידה אימהות עסוקות, אנשים בני הגיל השלישי ועוד.

 

מה היא מערכת הדור ה-3?

מערכת הדור השלישי של SmaertGrade ייחודית בכך שהיא פיתוח כחול-לבן, מסופקת, מתוחזקת ומשודרגת על ידי צוות פיתוח מנצח המכיר את כל הצרכים והדרישות המיוחדות של הצרכן הישראלי ויודע להעניק לו מענה מושלם, כמו גם תמיכה אופטימלית, תחזוקת שרתים בטיחותית בשליטה ושרידות מלאים.  

מערכת ישראלית היא נגישה לצרכים ולבקשות, ערה לפיתוחים המשתנים והתשתיות בארץ – ונערכת  לכל מבעוד מועד.  כדי לספק לכם חוויית  Internet Of Things  חלקה ונעימה.

להלן טבלה פשוטה שתבהיר את הייחודיות של מערכת הבית החכם של הדור השלישי לעומת הדור השני והמתחרים הקיימים כיום בארץ:

השימושים הפוטנציאליים במערכת הדור ה-3 של SmartGrade 

הייחודיות של ממשק הדור ה-3 שלנו מספקת גם תמיכה עתידית נרחבת למגוון רחב של מוצרים שיופיעו בשוק ככל שהקונספט של "האינטרנט של הדברים" ילך ויתרחב, ומוצרים שכיום נחשבים ליקרים ולא נגישים (כגון המקררים החכמים) יהפכו לנחלת לכלל. זה כולל מגוון רחב של מוצרים אפשריים, חלקם חיוניים יותר וחלקם פחות, אך כולם תורמים למציאות החדשה שבה הבית של כולנו יהפוך למקושר, חדשני ומנוהל באמצעות הסמארטפון ומערכת הדור ה-3 האחידה העובדת בתיאום מושלם.

עם עיניים נשואות לעתיד – מה מצפה לנו ב-2021 והלאה?

נעשה לכם ספוילר קטן: במהלך 2021 עתידים לצאת ב SmartGrade  מוצרים חדשים ופיצ'רים רבים ומעניינים – כולם בתמיכת המערכת שלנו של הדור ה-3.   כל המוצרים האלה יעזרו להפוך את הבית להרבה יותר חכם, מיוחד, נוח ומותאם לצרכים האישיים של כל אדם ואדם. ועם היכולות המרשימות של המערכת להתממשק עם כל חיבורי האינטרנט בצורה בטיחותית וידידותית למשתמש, יחד עם מערך תמיכה הולך וגדל שיעזור בכל בעיה – בגובה העיניים וללא זמני המתנה של מוקדי שירות שנמצאים מעבר לים. כי בסופו של דבר, הכי טוב בבית! ובגלל זה בחרנו לפתח את הדור ה-3 שלנו תוך ריכוז כל המשאבים והמאמצים במדינתנו הקטנה, וכל זה על מנת להעניק לכל אחד מלקוחותינו את הטוב ביותר.

עדיין לא נרשמתם לעדכונים של SmartGrade ? עשו לייק לעמוד שלנו בפייסבוק ואל תפספסו אף מוצר חדש מהדור השלישי ואף אחד מהמבצעים המשתלמים שלנו!

Comments are closed.

נגישות