כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים מפסק חכם

כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים מפסק חכם

כל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים מפסק חכם

כל מי שרוצה להיות עדכני יודע – הבית החכם זה הכיוון שאליו הולכת הטכנולוגיה כיום, ועם כל הריחוק החברתי הדרוש לאחרונה בכל העולם, יש יותר ויותר סיבות להשקיע דווקא בבית, כדי שיהיה נעים ונוח להימצא בו. הטכנולוגיה שהולכת ומשתכללת מעניקה לנו את כל הכלים לכך, כך שכל מה שנותר לנו לעשות, זה לקחת את מה שכבר יש ולעקוב בדבקות אחרי הפיתוחים החדשים, על מנת ליישם את כל האפשרויות החדשות בדרך הטובה ביותר.

אתם יכולים לעשות זאת באמצעות הרשמה לעדכוני האתר שלנו או מעקב אחרי פרסומים בעמוד הפייסבוק.

מתג חכם – מסלול הכניסה המהיר שלכם לעולם הבית החכם

"האינטרנט של הדברים" כבר הופך למציאות ממשית וקיימת שתלך ותתפשט בעוד ועוד מדינות ובקרב כל המעמדות הסוציו-אקונומיות ובקרוב מאוד. הילדים שלנו כבר יחיו במציאות שבה ניתן לשלוט על כל מכשיר אלקטרוני מרחוק, ובהחלט מדובר במשהו שכדאי להתחיל להתרגל אליו כבר עכשיו.

אחת האפשרויות הבסיסיות ביותר, זה מתג לתאורה המאפשר לשלוט על האור באמצעותו. המתג מאפשר לעקוב אחרי הצריכה, לתכנת מראש הדלקה וכיבוי של האור, ואם יש לכם ילדים – זו גם הזדמנות מעולה ללמד מהי צרכנות נבונה בכל הקשור לחשמל.

סוגי מתגים חכמים

ניתן לחלק את המתגים הקיימים כיום בשוק הישראלי לשתי קטגוריות: הדורשים קו אפס ואלו שלא דורשים. גם אלה הדורשים חיווי שכזה – מדובר בעבודה חד-פעמית שתשמש אתכם לשנים ארוכות, גם לעדכוני גרסה ולדורות הבאים של המתגים החכמים. בנוסף, ההשקעה במתג חכם מאפשר לחסוך רבות בהוצאות החשמל, כך שהסכום שהשקעתם בעניין יחזיר את עצמו בסופו של דבר.

התחום הולך ומשתכלל, לכן אנו בסמארט גרייד דואגים להיות לצדכם לכל אורך השימוש במוצרים, על מנת שתוכלו ליהנות מהקדמה מבלי לפגר לאחור.

השימושים השונים של מתגים חכמים

המהות של מתג חכם היא למעשה להפעיל ולכבות את המכשיר מרחוק. ככל שהתחום מתפתח, נפתחות בפנינו אפשרויות חדשות ומתקדמות יותר. כך, ניתן לחבר מתג חכם לדוד חשמלי, לשקע כלשהו להפעלה וכיבוי של כל מכשיר תומך, שליטה מלאה על המזגן (כדי שהבית שלכם יהיה ממוזג בדיוק כפי שדרוש לכם מבלי לבזבז חשמל), מתאם כללי לחשמל, מתג חכם לקופסת גוויס ועוד. אפשרויות התכנות הרבות תחושת שליטה מתמדת בכל הקשור להתנהלות היומיומית שלכם עם מוצרי החשמל השונים.

דברים שחשוב לשים אליהם לב בעת רכישת מתג חכם

מתג חכם איכותי נדרש להיות ממוקם באזור מתאים שבו תמיד תהיה קליטה טובה של האינטרנט האלחוטי. החשמלאי המתקין את המתג שלכם (בין אם זה נעשה עם התקנת קו אפס או בלעדיו) יבדוק עניין זה ויאפשר לכם להיות בטוחים שהמכשיר יעבוד באופן תקין בכל עת, כדי שתוכלו להפעיל אותו מכל מקום בעולם. כדאי לבדוק מראש שאתם מבינים את אופן פעולתה של האפליקציה, לניצול מיטבי של כל תכונותיה ופעולותיה.

בסופו של דבר, מתג חכם זה אפשרות נוחה ונגישה להתנסות בחוויה של בית חכם שבעתיד הלא כל כך רחוק יהפוך למציאות רווחת בכל העולם וכן בישראל. אם אתם רוצים להיות מעודכנים בכל עת בחידושים האחרונים של תחום הבית החכם בישראל – מקומכם איתנו!

Comments are closed.

נגישות