שאלות נפוצות

התקנתי את המתג אבל האפליקציה לא מוצאת אותו

מצב זה קורה כאשר המכשיר יצא ממצב "איתור" , על מנת לחזור למצב זה , יש ללחוץ לחיצה ארוכה על המתג העגול , ולחכות להבהוב מהיר, לאחר מכן, יש לנסות חיבור שוב לאפליקציה

מה קורה לאחר הפסקת חשמל

לאחר הפסקת חשמל, יש לתת למתג מספר רגעים כדי להתחבר שוב לרשת הביתית, אין צורך לגעת בו או לאפס אותו- המוצר שומר על כל ההגדרות הקודמות

למה אני צריך דווקא תדר 2.4 ואיך אני מוצא אותו ברשימת הרשתות שלי?

כל מוצרי בית חכם כיום עושים שימוש רק בתדר זה לצורך הגדרה ראשונית.  הם יעבדו לאחר מכן בין אם אתה מחובר לרשת, בין אם אתה משתמש ברשת הסלולרית, או אם אתה בכלל בחו"ל.  אבל הגדרה ראשונית דורשת תדר 2.4 ג'יגה.  כל ראוטר נותן שתי רשתות, 2.4 ו 5 ג'יגה הרץ.  אם אינך מוצא רשת 2.4 ברשימה במכשיר הנייד, או אינך בטוח שהרשת שלך היא אכן בתדר 2.4, אנא פנה לספק האינטרנט שלך לעזרה.

החלפתי סיסמה, שם רשת או ראוטר וההתקן הפסיק להגיב

בעת החלפה או שינוי של הרשת, הסיסמה או הראוטר, שבאמצעותם המכשיר מדבר עם הענן – יש צורך בהגדרתו מחדש לרשת הביתית.  ברוב המקרים נורית ה WiFi תחל להבהב וההתקן יחפש רשת להתחבר אליה, יש לעבור ל "הוסף מכשיר" ולהגדיר אותו מחדש.  התכניות שהיו לו בעבר לא נמחקות ותוכלו לראות אותן לאחר ההגדרה.

מה קורה עם תכניות ההתקן במידה והרשת מתנתקת?

להתקן קיים זכרון פנימי ובו שמורות כל התכניות שהגדרתם לו.  הוא ימשיך לפעול לפיהן עד שהרשת תחזור.  עד אז לא תוכלו לשנות אותן, וגם לא להפעיל ולכבות את ההתקן מרחוק.  לשם כך הוא זקוק לחיבור לרשת.  הדלקה או כיבוי ידניים, תוכלו לבצע בכל עת על ידי לחיצה על כפתור הטאצ' במכשיר.
נגישות